Özel Ofis
Antalya Hazır Ofis’te yer alan size özel ofisinizde, mesai saatleri içerisinde* bütün ihtiyaçlarınız (internet, mutfak, sekretarya, temizlik) karşılanmaktadır. Biz bütün detayları hallederken, siz sadece işinize odaklanır; verimliliğinizi arttırırsınız. *Mesai saatleri dışındaki ofis kullanımı ücrete tabii olmakla birlikte Özel Ofis için herhangi bir isim altında hiçbir ekstra ücret alınmamaktadır. Aylık faturanızı bilir, giderlerinizi kontrol edebilirsiniz. Ayrıca hizmet sözleşmesinin sağlayacağı avantajlar ile %40 vergi avantajı sağlarsınız.


Avantajlarınız Nedir ?
20 metrekarelik geniş ofisler Profesyonel sekreterya hizmeti Hızlı internet bağlantısı Fotokopi, telefon gibi ofis donanımları Mutfak ve sıcak-soğuk içecek servisi Temizlik hizmeti 24 saat kapalı devre kamera ve güvenlik sistemi Elektrik, su, klima
Diğer Ofis Paketlerimiz
Diğer ofis paketlerimizi buradan inceleyebiliriz.
Antalya Hazır Ofis
Kurumsal bir çalışma ortamına ihtiyaç duyan girişimcilerin, ofis maliyetlerini en aza indirmeye çalışan kişi ve kurumların ihtiyaçlarına uygun bir çalışma ortamı sunmak üzere yola çıkan Antalya Hazır Ofis 2015 yılında GMA Telekomünikasyon AŞ tarafından kurulmuştur.