Sanal Ofis Paketlerimiz
Sanal Ofis Şirket kuruluşunda veya müşterilerinize iletişim için gösterebileceğiniz, adres beyanı, kargo, telefon, karşılama hizmetidir.


Sanal Ofis +
Şirketinizin kuruluşu ve resmi işlemleri veya müşterilerinizle iletişiminiz için adres olarak gösterebileceğiniz, ayrıca kargo, telefon, karşılama gibi sekreterya servislerini de beraberinde alacağınız bir hizmettir. Canlı sekreter tarafından şirket ünvanı ile karşılama yapılır. Böylece ek personel maliyetine katlanmadan çok daha kurumsal bir kimlik elde edilir. Telefonlarınızı 6 ay geriye dönük dinleyebilirsiniz. İstediğiniz yerde çalışırken adres ve iletişiminiz için profesyonel bir hizmet almış olacaksınız.
Avantajlarınız Nedir ?
Stopaj ödemezsiniz Faturalarınızı gider olarak gösterebilirsiniz Firmanıza özel numara tahsis edilir Firma adınızlı telefon açılır Gelen aramalar size yönlendirilir Kargolarınız takip edilir

Diğer Ofis Paketlerimiz
Diğer ofis paketlerimizi buradan inceleyebiliriz.
Antalya Hazır Ofis
Kurumsal bir çalışma ortamına ihtiyaç duyan girişimcilerin, ofis maliyetlerini en aza indirmeye çalışan kişi ve kurumların ihtiyaçlarına uygun bir çalışma ortamı sunmak üzere yola çıkan Antalya Hazır Ofis 2015 yılında GMA Telekomünikasyon AŞ tarafından kurulmuştur.